عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 06-15-2007, 04:21 PM
 
اليك حركات شقية ودلوعة تذوب الصخر مش بس الرجل

كيف يتم كسر حاجز الخجل بين الزوجة والزوج عند الاجتماع معا .. لكي تصبح الحياة بين الطرفين .. كلها دلع وسعادة وفرح .. ولكي يشتاق الاول للثاني والثاني للاول ..
1- اطلعي عليه وانتوا قاعدين سوا في المطعم او في الكافيتريا ورقصي حواجبك وقوليله (يا حلو انت يا حلو) كأنك بتعاكسيه واتفرجي علي الضحك الي من القلب

2- وانتوا سوا في السيارة وانته واقفين تعالي عند بطنه وجري صوابعك كأنك بتزغزغيه زي الاطفال وقوليله (يا كركر كوووووو)
3- ابتسمي واضحكي وخليه دايما يسمع صوت ضحكتك وعينيه تتعود على ابتسامتك الرقيقة .. عمره ما حينساكي وكل ما حيفكر فيكي هيتذكر شكلك وانتي بتبتسمي الرجل يعشق ابتسامة المراة صدقونا
4- دايما لما تيجو تشربه اشي بعد ما ينحط قدام كل واحد منكم كاسة ابعدي كاستك وخذي كاسته حطيها قودامك وحطيله انتي السكر وقلبيله بنفسك وبعدين حطي حبة من المشروب علي طرف المعلقه وقوليله دوق يا حبيبي هيك السكر مزبوط ولا ازود وبعدين امسحي الكاسة كويس لو كان وقع اشي اثناء التقليب وقوليله اتفضل يا روحي بالهنا والشفا وشوفي ردة فعله وداااااااااااااومي على الموضوع هدا

5- فكريه دايما يشرب الماء وملي الكاس وجبيله اياه لو بيتكلم في التليفون او قاعد بيتفرج على التلفزيون لما حيلاقيكي واقفة قدامه بكاس الماء هتأسري قلبه ويحس قد ايه انتي مهتمة بالك منه ومن التفاصيل الصغيرة بس قبل ما يشرب خديها منه واشربي انتي الاول واغمزي وقوليله اشرب مكاني ..

6- علقي على لبسه قوليله مرة اول ما يجي شو هالشياكة هذه كلها لا لا لا انا بقدرش على هذا الزلمة بتحملش هالقمر الساطع هذا ..
7- دايما اكليه بشوكتك او معلقتك مش بس في اول الاكل وخلاص بالعكس على طوووووووول وخصوصا لو بيتفرج على التلفزيون وانتي بدك تلفتي انتباهه بطريقة غير مباشرة اكليه , مثلا في وحدة بتقول له وهو يوكل زوجها (كل عشان تكبر وتنصح وتربرب) ههههههههه وحتلاقيه حيموت من كتر الاكل والضحك ..
8- امسكي ايده حتى لو ما مسكش ايده .. احضني ذراعه وانت ماشية جنبه .. هذا الشعور احلى شعور بقدر يشعره الرجل .. وقوليله انا وانا جنبك بشعر بامان الدنيا .. هذا بخليه يشعر بحبك وثقتك فيه .. بصير يقولك لو يصحلي بجيبلك كل نجوم السما ..
9 – الهمس الهمس .. وانت قاعدة معاه اغمضي عينك وخذي نفس عميق وبعدها اطلعي عليه وابتسمي .. رايح يسالك مالك ليش غمضتي عيونك .. قوليله بفكر فيك .. وقربي عليه واهمسي باذنه بحبك كثير كثير كثير .. يا احن زوج بالدنيا .. وشوفي مفعولها السحري رايح يذوب ..
10 – خذي بالك من تفاصيله دايما مثلا ملابسه ترتيبه وجهه ذقنه .. واذا قالك مرة كيف لبستي .. قوليله انا مرايتك حبيبي لو اشوف اشي مش مزبوط بنتبه بسرعة لاني بشوفك في نفسي ..
11- المسجات على الهواتف المحمولة مهمة كثير كثير يا جماعة دايما حسيسيه بحبك بشوقك حتخطفي قلبه

12- وانتوا بتوكله قوليله تلاعبني مباطحة ايدين هههههههههه هو طبعا حيغلبك بس ما علينا حتضحكو كثير كثير .. واكيد رايح يخليك تغلبي لانه بحبك ..
13- وانتواسوا في البيت او في السيارة طبطبي على ايده وخدي ايديه واحضنيهم وقوليلو ربنا يخليك ليا يا اعظم زوج وربنا ما يحرمنيش منك ابدا يا حب حياتي ..

14- دايما اعرفي مواعيد شغله وصحيه بالموبيل و المسجات عليها .. دايما نبهي ابدر 5 دقائق من المنبه .. عشان تقوليله بحبك ... واذا سالك ليش نبهتيني بدري قوليله عشان اشوفك واشبع من حبك..

15- دايما اساليه فطرت ولا لا اتغديت,اتعشيت وعاتبيه اذا قصر في حق نفسه قوليله انت امانة في عمري انت مش ملك نفسك ملكي انا حيسمع الكلااااااااااام على طول لانه بشعر بحبك ..