عيون العرب - ملتقى العالم العربي

العودة   عيون العرب - ملتقى العالم العربي > عيـون القصص والروايات > قصص قصيرة

قصص قصيرة قصص قصيرة,قصه واقعيه قصيره,قصص رومانسية قصيرة.

موضوع مغلق
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #6  
قديم 05-26-2009, 08:19 PM
 
رد: التلات بنات

ده الجزء التانى من القصة
قفلت مى مع كلارا
بعد ربع ساعة تقريبامى ورنا تحت العمارة اللى سكنه فيها كلارا

مى:انا هنادى عليها..
قطع كلام مى واحد ماشى جانبها بيعكسها
الولد:هوا القمر بيطلع بليل ولا الصبح
مى:..........
الولد:عبرينا ياست البرنسيسة
مى بصت لرنا رنا فهمت قصد وهزت دامغها بالنفى
مى خلاص حطته فى دماغها استحاله حد يوقفها قامت خلعت الجزمة وضربت بيها الواد قبل مايجرى
رنا شهقت والناس اتلموا وضربوا الواد صعبان عليا الولد ده
عند كلارا خرجة من الشقة قفلت الباب كانت لابسه بنطلون جيش مجسم من فوق ونازل على واسع وعليه بضى اسود وجاكت جيش وكاب جيش وكوفية داخل فيا الوان كتير وشانطه حطها على كتفها الشمال ونزلة على الوسط اليمين وكوتش اسود
كلارا بصه لباب الشقة اللى قصدهم بقالو حوالى سنتين محدش دخل ولاخرج منه لأن محدش ساكن فى الشقة دى لكن الباب اتفتح خرج منه ولد وبنت صغيرين وامهم
الام :اهلا يابنتى احنا جرانكم الجداد
كلارا:تشرفنا
الام بعد اذنك مش هلحق اقف معاكى
كلارا :اتفضلى
ونزلت الام كلارا سمعت صوت بينادى عليها نزلت جرى عند بوابة العمارة كلارا نازلة سلامت على البواب وخرجت
مى:اخيرا نزلتى..
رنا:مش مى عملت خناقة
كلارا وهى ماشية :والله
رنا حكتلها على كل حاجة حصلت
مى :خلاص وصلنا..مش كنا ركبنا عربية اخويا احسن بدل الاتوبيس
رنا وكلارا بصوت واحد:لا
مى :خلاص براحة عليا شوية
رنا :بسرعة الاتوبيس هيمشى وجريت
مى ماشية ببرود قامت كلارا مسكتها من اديها ورمتها فى الاتوبيس
رنا:تعالو هنا
رحت مى وكلارا قعدين
الاتوبيس وقف وطلعو اتنين عواجيز قامت كلارا وقام شاب كان قاعد ادمها
العجوزة شكرا يابنى قصدها كلارا
العجوز شكرا يابنى قصده الشاب
الاتنين دعو لكلارا والشاب دعوه تفتح النف على الصبح
الشاب بيكلم كلارا لو سمحت .......

ايه رايكو كده حلو على مااظن لو القصة وحشة
او اى شىء غلط قولوا ما تكسفوش
  #7  
قديم 06-07-2009, 11:21 PM
 
رد: التلات بنات

تسلمي على القصة الروعة وارجو ان تكملي القصة الجميلة
__________________
عندما تغيب الشمس من جهة فانها تشرق من الجهة الاخرى
فلا تدع الظلام يحبط عزيمتك
وافتح قلبك لصوت العصافير في الصباح
نائبه الرئيسه في شلة عشاق هيناتا
مجلة عشاق الانمي
http://vb.arabseyes.com/t176362.html
  #8  
قديم 06-07-2009, 11:29 PM
 
رد: التلات بنات

تسلمي على القصة الروعة وارجو ان تكملي القصة الجميلة
__________________
عندما تغيب الشمس من جهة فانها تشرق من الجهة الاخرى
فلا تدع الظلام يحبط عزيمتك
وافتح قلبك لصوت العصافير في الصباح
نائبه الرئيسه في شلة عشاق هيناتا
مجلة عشاق الانمي
http://vb.arabseyes.com/t176362.html
  #9  
قديم 06-08-2009, 01:32 PM
 
رد: التلات بنات

^44^ ^44^ ^44^ ^44^ ^44^
thanks حبيبتي على القصة واستنا التكملة
  #10  
قديم 07-24-2009, 05:50 PM
 
رد: التلات بنات

لا بالعكس اكتيييير حلوة استمري لا تترددي
موضوع مغلق

مواقع النشر (المفضلة)


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ماذا قالوا عن النجاح ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ eng.elsayed حوارات و نقاشات جاده 4 04-24-2007 02:36 PM
مقولات في النجاح بــو راكـــــان ختامه مسك 2 03-08-2006 10:33 PM


الساعة الآن 10:32 AM.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.

شات الشلة
Powered by: vBulletin Copyright ©2000 - 2006, Jelsoft Enterprises Ltd.
جميع الحقوق محفوظة لعيون العرب
2003 - 2011