عيون العرب - ملتقى العالم العربي

العودة   عيون العرب - ملتقى العالم العربي > عيـون القصص والروايات > روايات طويلة > روايات كاملة / روايات مكتملة مميزة

روايات كاملة / روايات مكتملة مميزة يمكنك قراءة جميع الروايات الكاملة والمميزة هنا

 
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #31  
قديم 09-18-2013, 04:53 PM
 
البارات الخامس تقريبا


أبعرف يا بحر وش اللي بس سويته !
أنا لا عمري جرحت أنسان ولا عمري بكيته !
أبسكت يا بحر وأمشي وأخلي ضيقتي فيني
أبسكت وأبتعد عنك وأدور من يواسيني
تصدق يا بحر إني توقعتك تشيل الهـــــم
ولكني انصدمت أنك غرقت بدمعه من عيني




بعد ملكة الشباب والى هما علشان نفتكر فارس وتولين وسما وطلال


فى صباح يوم جديد علينا وعلى ابطالنا


عند سما بعد ماصحيت واخدت شور ولبست كدا






وقعدت على البلكونة وفى يدها نسكافية تسترجع احداث امس لدرجة انها ماحست بالشخص الى دخل متسحب عليها وقالهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا






لين : بووووووووووووووووووووو


سما بارتجاف : مين مات فى اية <<< بعذرها ولله واحدة سرحانة وجالها القدر المستعجل

سما بعد ماستوعبت الامر ركضت ورا لين ونزلوا تحت وتعالوا ننزل وراها ولين تجرى وسما وراها وينزلوا السلالم ولين تتزحلق عليها وكانها طفلة وسما وراها وهى بتهددها وراهم الجد بيزعق ويقول اهمدوا ولا حياة لمن تنادى وفهد وفيصل شافوهم بيجروا جريوا وراهم <<< اوف انا نفسى قطع وانتوا لسة ولا زى


لحد ما لين اتخبت وراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا طلال


لين : طلال انا فى حمايتك ماتخليها تقرب منى

سما بتاخد نفسها بالعافية من كتر الجرى : ولله لو جية عزرائيل بنفسة ما هينجيكى منى

لين : طلول علشانى متخليش دى المتوحشة تقرب منى

سما بنرفزة : اصغر عيالك هو <<< فضحتى نفسك ياسما <<< كلة منك مش انتى الكاتبة <<< انا مالى اانا قولتلك زلى بالسانك <<< اوف خلينا نكمل

طلال بباتسامة : خلاص ياسما علشان خاطرى المرة دى سامحيها


سما بنرفزة : انا قولت مش هسيبها يعنى مش هسيبها

طلال بباتسامة : انتى عملتى يامقصوفة الرقبة

لين وهى بتستعد تنحاش وببراءة وبخبث : هى كانت سرحانة فيك وبتقول اشتقتلك وانا خضيتها بس <<<وعينكم ماتشوف الة غبار الى عبقب سرعتها


سما بعصبية : كدابة انا مقولتش كدا

طلال بهمس فى ودناها : بقى اشتقتيلى ومتقوليليش


سما بصدمة : كدب باامانة كدب انا مقولتش كدا

طلال بهمس : وحتى لو قولتى عادى ياقلبى احنا فرحنا بعد شهر

سما بصدمة اكبر : شهر

طلال بهمس وهو ناوى عليها : بعرف ياقلبى كتير بس شنو اعمل جدى قال لزم تتجهزيلى

سما وهى لسة مصدومة مشيت وسابتة

طلال " اه ياسما لو تعرفى بس الى فيا "<<< هنا بنشوف اعتراف غير مباشر



عند سما فى الغرفة

دق دق دق

سما : ادخلى يالين

لين بتطل براسها : ادينى الامان الاول

سما بتنهيدة : مش هعملك حاجة تعالى

لين بحزن على حال اختها الى مجابتهاش امها : مالك ياسما

سما : الفرح بعد شهر

لين : بس انتى متجهزتيش لسة

سما بتنهيدة : امر جدك


فترة سكوت

سما بخبث : الة قوليلى اية الى حصل ليلة الحفلة خلى وشك احمررر


لين محمرة الخد : ها محصلش حاجة

سما بخبث : عليا برضوا قولى اعترفى والة قبل ماتكمل



دق دق دق


سما : ادخلوا

ريم وتولين : اخباركم


سما : اهلين اخبارك مين جابكم


تولين : اخوي بسام


سما لاحظت احمرار وش لين : جيتوا فى وقتكم


تولين : فاتنا حاجة قولى قولى


سما بخبث : لين مش راضية تحكى . ......... حالا انقضاض على ريم ويقوولولها اعترفى اعترفى


لين : هعترف هعترف


تولين بهزار : وهكذا اقفل المحضر فى ساعتة وتاريخة وتم القبض على المتهمة واعترفت بجرائم القتل والسرقة والنصب والنهب وانتحال الشخصيات وانتهى <<< لو عندكم اى جرايم تانية قولوها ليها


ريم : احكى وسيبك منهم


سما بتبص لتولين : تولين انا حاسة ان دى اهانة ياختى صح ولا لا

تولين : انتى حاسة لا ياقلبى هى فعلا اهانة

ريم : احكى ياقلبى سيبك منهم

لين بتوتر : اممممممممم بصراحة لما روحت اشوف الاكل جهز ولا لا صدمت فى واحد ............. وساعدنى وادانى وردة جورى


سما : اوصفهولنا يالة بسرعة يمكن نخفف عنك الحكم


لين : اممممممم بصراحة ما بصيت اوى فية شعرة اسود وعيونة بنى فاتح وابيض وعندة غمازة فى خده اليمين


سما : بلا عليكى ما بصيتى فية ناقص تقولى بطاقة الشخصية


لين بتوتر : اصل دى مش اول مرة اشوفة انا خبطت فية من قبل


تذكير بسيط نرجع لورا


وهى بتجرى فى الحديقة وحاطة سماعة الفون فى ودنها وبتجرى وكان منظرها روعة وهى بتجرى وبتغنى اغنية


بتعدى فى حته انا قلبى بيكسر مية حته
وافضل فى مكانى ان شاء لله لسته الصبح بفكر فيك
تقابلنى فى سكه قصادى تفوت ابقى انا على تكه ومش مظبوط حد يقولى اعمل ايه يحكمنى عليه
بتعدى فى حته انا قلبى بيكسر ميه حته وافضل فى مكانى ان شاء لله لسته الصبح بفكر فيك

............: صوتك حلو مشالله عليكى


تولين نطت وقالت : دة اخويا بسام



انا اسفة بجد عارفة انة قصير بس بجد مطرة اقفل وانشالله لينا لقاء تانى واتمنى يكون فى تفاعل



الواجب :


1/ ايه الى معجبكوش فى القصة عامة لحد دلوق ؟؟

2/ ياترى سما بتبادل شعور طلال الخفى ؟؟


بس واتمنى تحلوا الواجب


مع تحياتى
__________________
كبريائى سر انؤثتى


روايتى الاولى انا فتاة اكرة الرجال ولكن

http://vb.arabseyes.com/t423156.html


  #32  
قديم 09-18-2013, 04:54 PM
 
البارات الخامس


بعد مارجعوا البنات ريم وتولين البيت دار الحوار الاتى


ام بسام : اتاخرتوا لية <<< بسام كان لسة نازل من السلم وهو متشيك ولا كانة رايح يتجوز


بسام : لية هما كانو فين <<< قال كدا وهو بيقبل راس امة


ام بسام : عند سما ولين <<< بسام لدلوق ميعرفش مين الى خبط فيها وقلقان لتكون مرات صحبة


بسام وهو بيقعد على الكنبة : مش كان كل يوم قاطين وجهكم عندها <<< قاطين يعنى علطول عندهم


تولين بخبث : تعرفى ياماما لين اتقدملها عرسان <<< بسام خاف لتكون البنت الى اعجب فيها


ام بسام : ربنا يوفقها


بسام : وانتى ميتى زواجك انتى واختك


ريم بشهقة : قاعدين على قلبك احنا


تولين بباتسامة : معذور ياختى غيران لاننا احنا هنتزوج وهو لسة عانس <<< احلى كلمة


ريم بباتسامة : عندك حق ياختى ياحبيبتى



ام بسام : بسم الله على ابنى


بسام بشهقة : انا عانس ياقليلة الحيا <<< وعينكم ماتشوف الة غبار ريم وتولين


ام بسام بجد : وانت يابسام مش ناوى اخواتك الحمدلله اطمننا عليهم مع رجال النعم فيهم


بسام بباتسامة : قريب ياما قريب اوى <<< طلع على الدرج


ام بسام : مش كنت طالع


بسام : لا غيرت راى .......... بخبث هقعد ماخواتى شوية اصلهم وحشونى


ام بسام : الله يهديكم <<< قامت تكمل طبخ صحيح كل بيت من شخصياتنا عندهم خدامات بس ام بسام تحب هى الى تطبخ



عند ريم وتولين


ريم : تفتكرى اعجب فيها


تولين بباتسامة : مبقاش تولين لو مكنش هو جاى دلو<<< قبل ماتكمل


دق دق دق


تولين بهمس : مش قولتلك <<< وكل واحدة راحت مسكتلها حاجة كانهم مكانوش بيتكلموا ولا هامهم الموضوع


ريم بباتسامة : مين <<< وكانك عارفة اصلا مين <<< ملكيش دعوة <<< وجع ولا كانى كاتبة <<< الواد خيس على الباب


بسام : احم احم انا ممكن ادخل <<< ولا كانة دخل وقفل الباب


تولين : مانت دخلت فعلا ياخويا العزيز


بسام يكتم غيظة : انتى اية الى قعدك مش ليكى غرفة يالة انقلعى ليها


تولين : فيك تقول انك عاوز ريم فى موضوع مافيها داعى كل الحيا دة <<< وهجت من الاوضة مبتتعلمش



بعد فترة من الزمن


ريم : لما تفتكر الى عاوزة ابقى قولى



بسام : امممممم ريم بصراحة عاوز اسالك على حاجة


ريم باهتمام : اسال ياخويا


بسام : اممممممممم بصراحة هو موقف حصل ........................ <<< حكالها موقف الى حصل لية هو ولين



ريم : اعجاب ولا اية



بسام : يعنى يعتبر اعجاب بس انا معرفش مين البنت دى


ريم : دى لين


بسام بحزن : الى انخطبت



ريم بباتسامة : لا دة تولين بتهزر كانت



بسام بباتسامة : ريحتينى وانتى ميتى زواجك لسة محددتوش


ريم بخجل : مازن عاوزة بعد شهر وانا عاوزة بعد 3 شهور




بسام : لية 3 شهور انت مخطوبين من 4 شهور لسة برضوا متعرفتوش على بعض



ريم : مش عارفة بس لية مستعجلين



بسام بخبث : انا مش مستعجل بس مازن بيزن عليا كل مايشوفنى



ريم بخجل : طيب انت رائيك اية



بسام بباتسامة : خلية بعد شهر مع طلال وسما ويبقى فرحتين مع بعض



ريم بخجل : الى تشوفة <<< رن تلفون بسام



بسام : جبنا فى سيرة القط جية ينط كنا افتكرنا مليون ولا حاجة


بسام : الو ياستاذ



مازن بعصبية : فينك انشالله بقالى ساعة مستنيك



بسام بباتسامة : انا غلطان قاعد اقنع فى حرمك علشان ترضى عليك



مازن بهيام : هى جنبك اديهانى اكلمها



بسام بباتسامة : استحى على وجهك تراك بتكلم اخوها




مازن : ومتنساش انها مراتى



بسام : ادينى البشارة الاولى



مازن : ليك الى عاوزة



بسام : زواجك بعد شهر



مازن بفرح : صدق وافقت ياهوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو



بسام بضحكة : اختى جننت الرجال





اسفة بجد عارفة انه قصير بس بجد تعبانة ومش قادرة اكمل وانشالله شوية واحاول اكمل




الواجب




1/ ايه الى معجبكوش فى القصة عامة لحد دلوق ؟
__________________
كبريائى سر انؤثتى


روايتى الاولى انا فتاة اكرة الرجال ولكن

http://vb.arabseyes.com/t423156.html


  #33  
قديم 09-18-2013, 06:38 PM
 
كملييييي بسرعة
  #34  
قديم 09-18-2013, 06:44 PM
 
البارت حييييييييييل حلو
انتي مبدعه

انتظر البارت القادم
__________________
  #35  
قديم 09-18-2013, 08:18 PM
 
بسم الله ما شاء الله عليكى صراحه ابدعتى حبيبتى
انا قرأت كتير ومش عارفه قد ايه
بس صراحه ابدعدعتى
صراحه قصته مشوقه جدا
اتمنى انك تكملى بأقرب وقت
__________________

من السهل ان تضع يدك على فمك كي لا تتكلم
ولكن من الصعب ان تضع يدك على قبلك كي لا يتألم
 

مواقع النشر (المفضلة)


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
روايتي الاولى {هل انتي فتاة ام ......} غموض-اكشن-رومانسي-كوميديا MEeMEe 1998 روايات و قصص الانمي 22 02-15-2017 11:14 PM
روايتي الاولى للمنتدى(احبه واعشقه ولكن هل...........سيعلم)بقلم عاشقة قصصي الانمي عاشقه قصص الانمي أرشيف المواضيع الغير مكتمله او المكرره او المنقوله و المخالفه 66 01-31-2015 05:54 AM
روايتي كنت اكره الدراسه والان هي افضل مافي حياتي الهوكاغي ميناتو أرشيف المواضيع الغير مكتمله او المكرره او المنقوله و المخالفه 24 09-03-2013 09:49 PM
يريديني ان اكون مثلما يريد..احبه ولكن حياتي في خطر..روايتي الاولى كايلي أرشيف المواضيع الغير مكتمله او المكرره او المنقوله و المخالفه 132 05-11-2013 06:20 AM
(اوساكو المغنيه) روايتي الاولى مشتركه مع فتاة انميه طلة الانمي أرشيف المواضيع الغير مكتمله او المكرره او المنقوله و المخالفه 7 10-29-2012 03:44 AM


الساعة الآن 10:54 AM.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO
شات الشلة
Powered by: vBulletin Copyright ©2000 - 2006, Jelsoft Enterprises Ltd.
جميع الحقوق محفوظة لعيون العرب
2003 - 2011