زواج يامي وتيا قصه قصيره
-

https://b.top4top.net/p_929mj2wk1.gif



أرشيف المواضيع الغير مكتمله او المكرره او المنقوله و المخالفه هنا توضع المواضيع الغير مكتملة او المكرره في المنتدى او المنقوله من مواقع اخرى دون تصرف ناقلها او المواضيع المخالفه.

 
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 01-13-2018, 08:49 PM   #1
عضو فعال
الحاله: انا فتاه تحب الحريه ولا تريد من يقيدها
 
تاريخ التسجيل: Nov 2017
العضوية : 907438
مكان الإقامة: مصر
المشاركات: 177
الجنس: أنثى
مرات الإعجاب: تلقى 53 مرات الإعجاب التي تلقاها
أعطى 27 مرات الإعجاب التي أعطاها
نقاط التقييم: 50332335
هدير طه عبدالله has a reputation beyond reputeهدير طه عبدالله has a reputation beyond reputeهدير طه عبدالله has a reputation beyond reputeهدير طه عبدالله has a reputation beyond reputeهدير طه عبدالله has a reputation beyond reputeهدير طه عبدالله has a reputation beyond reputeهدير طه عبدالله has a reputation beyond reputeهدير طه عبدالله has a reputation beyond reputeهدير طه عبدالله has a reputation beyond reputeهدير طه عبدالله has a reputation beyond reputeهدير طه عبدالله has a reputation beyond repute
زواج يامي وتيا قصه قصيره

السلام عليكم اعضاء منتدي عيون العرب الاعزاء احب اولا اعرفكم نفسي انا هدير بحب قراءه القصص جدا وبحب انمي يوغي جدا قرات القصص اللي في المنتدي وعجبتني رغم انها مش كامله المهم القصه اللي هاكتبها دلوقتي ملهاش علاقه بالمسلسل بس الشخصيات خدتها

التنازل عن الحقوق

انا لا املك يوغي اوه او اي من شخصياته

تعريف الشخصيات

يامي:25سنه شغال في شركه تجاريه بيحب تيا جدا وعايز يخطبها بس متردد

يوغي :اخو يامي17سنه بيحب اخوه جدا ومتعلق به بعد والده ووالدته اتوفوا
تيا:23سنه بتحب يامي شغاله معاه في نفس الشركه

كايبا:صديق يامي وهو راجل غني جدا

كيسارا:زوجه كايبا ظهورها ثانوي في القصه

مي:صديقه تيا الحميمه

ملحوظه:القصه باللهجه العاميه(المصريه)وهتبقي ست فصول والفصول هتبقي قصيره
هدير طه عبدالله غير متواجد حالياً  

رابط إعلاني
قديم 01-13-2018, 09:03 PM   #2
عضو فعال
الحاله: انا فتاه تحب الحريه ولا تريد من يقيدها
 
تاريخ التسجيل: Nov 2017
العضوية : 907438
مكان الإقامة: مصر
المشاركات: 177
الجنس: أنثى
مرات الإعجاب: تلقى 53 مرات الإعجاب التي تلقاها
أعطى 27 مرات الإعجاب التي أعطاها
نقاط التقييم: 50332335
هدير طه عبدالله has a reputation beyond reputeهدير طه عبدالله has a reputation beyond reputeهدير طه عبدالله has a reputation beyond reputeهدير طه عبدالله has a reputation beyond reputeهدير طه عبدالله has a reputation beyond reputeهدير طه عبدالله has a reputation beyond reputeهدير طه عبدالله has a reputation beyond reputeهدير طه عبدالله has a reputation beyond reputeهدير طه عبدالله has a reputation beyond reputeهدير طه عبدالله has a reputation beyond reputeهدير طه عبدالله has a reputation beyond repute
[COLOR="DeepSkyBlue"]
الفصل الاول
____________

في يوم من الايام كان ولد شعره ملون بالوان بنفسجي واصفر واسود قاعد علي الارض مع اخوه شبهه بالضبط بس اقصر منه الاتنين كانوا بيلعبوا كويتشنه في بيتهم المهم الولد الصغير جه علي باله سؤال عايز يسئاله لاخوه
يوغي: هو انت مش هتخطب تيا
يامي:انت عارف اننا نفسي من زمان من ساعه ما شفتها في الشركه اول مره بس خايف
يوغي:خايف من ايه انت شغال في شركه محترمه وبتاخد مرتب كويس وممكن تطلب من صحبك الغني انه يساعدك
اتضايق يامي جدا وقاله:لا ماانت عارف انا لما بطلب من كايبا حاجه بيعد يزلني بها
يوغي وهو مكشر:انا بس صعبان عليه البنت جدا انت ماشي معها تلات سنين ومش عايز تاخد خطوه
يامي:ياسلام مانت ماشي مع ربيكا بقالك مده انت التاني قالها بعصبيه
يوغي: انا لسه صغير والمستقبل لسه قدامي انت بقي حجتك ايه
يامي:عندك حق علي العموم هافكر
يوغي بنرفزه:تفكرفي ايه الموضوع مش محتاج تفكير
يامي: سبني افكر وارد عليك
يوغي:خالص علي راحتك امري لله

ايه رايكم
هدير طه عبدالله غير متواجد حالياً  
قديم 01-13-2018, 09:20 PM   #3
عضو فعال
الحاله: انا فتاه تحب الحريه ولا تريد من يقيدها
 
تاريخ التسجيل: Nov 2017
العضوية : 907438
مكان الإقامة: مصر
المشاركات: 177
الجنس: أنثى
مرات الإعجاب: تلقى 53 مرات الإعجاب التي تلقاها
أعطى 27 مرات الإعجاب التي أعطاها
نقاط التقييم: 50332335
هدير طه عبدالله has a reputation beyond reputeهدير طه عبدالله has a reputation beyond reputeهدير طه عبدالله has a reputation beyond reputeهدير طه عبدالله has a reputation beyond reputeهدير طه عبدالله has a reputation beyond reputeهدير طه عبدالله has a reputation beyond reputeهدير طه عبدالله has a reputation beyond reputeهدير طه عبدالله has a reputation beyond reputeهدير طه عبدالله has a reputation beyond reputeهدير طه عبدالله has a reputation beyond reputeهدير طه عبدالله has a reputation beyond repute




الفصل التاني


بعد ما يوغي مشي قعد يامي يفكر بينه وبين نفسه وقال كلام يوغي صح انا لحد امتي هنفضل مترددكده لازم اخد خطوه واتصل بيها جاب يامي موبايله اللي كان علي الدرج علشان يتصل بتيا لما داس علي الارقام ردت عليه بنت بشعر بني قصيروعينان زرفاوين
الو:انا تيا مين معايا
يامي: انا يامي يا تيا
تياباستغراب: في حاجه يايامي
يامي:ايوه قولي لبابكي ومامتك اني جاي انا واخويا يوغي وجدي علشان نخطبك
تيا فرحت جدا ومكنتش مصدقه اللي سمعته وقالت بجد يايامي يعني انت جاي تخطبني النهارده
ضحك يامي وقال ايوه جهزي نفسك لحد ما اجي

خلصت تيا المكالمه واقفلت الخط كانت قاعده معها بنت بشعر اصفر وعينين بنفسجيه

مي: خير يامي قالك حاجه بسطتك

تيا وهي مبسوطه ايوه قال انه عايز يخطبني
مي؛ يبخنك بجد انا بقي جوي مش عايز يتحرك كل مره يطلعلي بحجه مره معهوش فلوس مره اخته بتتجوز مره مش عارف ايه
تيا:انت اللي اخترتي بس انا متاكده انه هياخدخطوه قريب
مي:اه منهم شباب اليومين دول المهم خلينا فكي هتعملي ايه
تيا: هقول لبابا وماما طبعا
مي :لو سائلوكي عرفتيه منين هتقلقلهم ايه
تيا: هقولكم عرفته من الشركه عادي يعني

مي: طيب لما نشوف

تيا: يارب المقابله تعدي علي خير وميحصلش حاجه

التعديل الأخير تم بواسطة هدير طه عبدالله ; 01-13-2018 الساعة 09:38 PM
هدير طه عبدالله غير متواجد حالياً  
قديم 01-14-2018, 09:47 AM   #4
فخر روايات انمي/زنوبيا
الحاله: " أرِحنا بها يا بِلال "
 
الصورة الرمزية imaginary light
 
تاريخ التسجيل: May 2012
العضوية : 860880
المشاركات: 38,870
الجنس: أنثى
مرات الإعجاب: تلقى 11902 مرات الإعجاب التي تلقاها
أعطى 5400 مرات الإعجاب التي أعطاها

مشاهدة أوسمتي

نقاط التقييم: 2147483647
imaginary light has a reputation beyond reputeimaginary light has a reputation beyond reputeimaginary light has a reputation beyond reputeimaginary light has a reputation beyond reputeimaginary light has a reputation beyond reputeimaginary light has a reputation beyond reputeimaginary light has a reputation beyond reputeimaginary light has a reputation beyond reputeimaginary light has a reputation beyond reputeimaginary light has a reputation beyond reputeimaginary light has a reputation beyond repute


مرحبًا عزيزتي هدير


أحد قوانين القسم الرّئيسي يمنع الكتابة بالعامية،
يُرجى قراءة القوانين قبل إدراج أي موضوع.


يُقفَل الموضوع ، و سيكون مُرحّبًا بروايتكِ هذه إنْ أعدتِ كتابتها بالفُصحى.











التوقيع


شكرًا فريال على الطّقم الرّائع :تاج:



imaginary light غير متواجد حالياً  
 

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
يا لله نبدا اللعب صبايا بنوتة بطعم التوته حواء ~ 15 07-26-2011 01:39 PM


الساعة الآن 09:35 PM.


Powered by: vBulletin Copyright ©2000 - 2006, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO
جميع الحقوق محفوظة لعيون العرب
2003 - 2011