|
أرشيف المواضيع الغير مكتمله او المكرره او المنقوله و المخالفه هنا توضع المواضيع الغير مكتملة او المكرره في المنتدى او المنقوله من مواقع اخرى دون تصرف ناقلها او المواضيع المخالفه. |
| LinkBack | أدوات الموضوع | انواع عرض الموضوع |
#1
| ||
| ||
زواج يامي وتيا قصه قصيره التنازل عن الحقوق انا لا املك يوغي اوه او اي من شخصياته تعريف الشخصيات يامي:25سنه شغال في شركه تجاريه بيحب تيا جدا وعايز يخطبها بس متردد يوغي :اخو يامي17سنه بيحب اخوه جدا ومتعلق به بعد والده ووالدته اتوفوا تيا:23سنه بتحب يامي شغاله معاه في نفس الشركه كايبا:صديق يامي وهو راجل غني جدا كيسارا:زوجه كايبا ظهورها ثانوي في القصه مي:صديقه تيا الحميمه ملحوظه:القصه باللهجه العاميه(المصريه)وهتبقي ست فصول والفصول هتبقي قصيره |
#2
| ||
| ||
[COLOR="DeepSkyBlue"] الفصل الاول ____________ في يوم من الايام كان ولد شعره ملون بالوان بنفسجي واصفر واسود قاعد علي الارض مع اخوه شبهه بالضبط بس اقصر منه الاتنين كانوا بيلعبوا كويتشنه في بيتهم المهم الولد الصغير جه علي باله سؤال عايز يسئاله لاخوه يوغي: هو انت مش هتخطب تيا يامي:انت عارف اننا نفسي من زمان من ساعه ما شفتها في الشركه اول مره بس خايف يوغي:خايف من ايه انت شغال في شركه محترمه وبتاخد مرتب كويس وممكن تطلب من صحبك الغني انه يساعدك اتضايق يامي جدا وقاله:لا ماانت عارف انا لما بطلب من كايبا حاجه بيعد يزلني بها يوغي وهو مكشر:انا بس صعبان عليه البنت جدا انت ماشي معها تلات سنين ومش عايز تاخد خطوه يامي:ياسلام مانت ماشي مع ربيكا بقالك مده انت التاني قالها بعصبيه يوغي: انا لسه صغير والمستقبل لسه قدامي انت بقي حجتك ايه يامي:عندك حق علي العموم هافكر يوغي بنرفزه:تفكرفي ايه الموضوع مش محتاج تفكير يامي: سبني افكر وارد عليك يوغي:خالص علي راحتك امري لله ايه رايكم |
#3
| ||
| ||
الفصل التاني بعد ما يوغي مشي قعد يامي يفكر بينه وبين نفسه وقال كلام يوغي صح انا لحد امتي هنفضل مترددكده لازم اخد خطوه واتصل بيها جاب يامي موبايله اللي كان علي الدرج علشان يتصل بتيا لما داس علي الارقام ردت عليه بنت بشعر بني قصيروعينان زرفاوين الو:انا تيا مين معايا يامي: انا يامي يا تيا تياباستغراب: في حاجه يايامي يامي:ايوه قولي لبابكي ومامتك اني جاي انا واخويا يوغي وجدي علشان نخطبك تيا فرحت جدا ومكنتش مصدقه اللي سمعته وقالت بجد يايامي يعني انت جاي تخطبني النهارده ضحك يامي وقال ايوه جهزي نفسك لحد ما اجي خلصت تيا المكالمه واقفلت الخط كانت قاعده معها بنت بشعر اصفر وعينين بنفسجيه مي: خير يامي قالك حاجه بسطتك تيا وهي مبسوطه ايوه قال انه عايز يخطبني مي؛ يبخنك بجد انا بقي جوي مش عايز يتحرك كل مره يطلعلي بحجه مره معهوش فلوس مره اخته بتتجوز مره مش عارف ايه تيا:انت اللي اخترتي بس انا متاكده انه هياخدخطوه قريب مي:اه منهم شباب اليومين دول المهم خلينا فكي هتعملي ايه تيا: هقول لبابا وماما طبعا مي :لو سائلوكي عرفتيه منين هتقلقلهم ايه تيا: هقولكم عرفته من الشركه عادي يعني مي: طيب لما نشوف تيا: يارب المقابله تعدي علي خير وميحصلش حاجه التعديل الأخير تم بواسطة هدير طه ; 01-13-2018 الساعة 09:38 PM |
#4
| ||
| ||
مرحبًا عزيزتي هدير أحد قوانين القسم الرّئيسي يمنع الكتابة بالعامية، يُرجى قراءة القوانين قبل إدراج أي موضوع. يُقفَل الموضوع ، و سيكون مُرحّبًا بروايتكِ هذه إنْ أعدتِ كتابتها بالفُصحى. |
مواقع النشر (المفضلة) |
| |
المواضيع المتشابهه | ||||
الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
يا لله نبدا اللعب صبايا | بنوتة بطعم التوته | حواء ~ | 15 | 07-26-2011 01:39 PM |